dimarts, 2 de gener del 2018

PROJECTE DEL SEGON TRIMESTRE

Tal com us vaig dir a la reunió de principis de curs, el projecte del 2n trimestre m'agradaria que el triéssim entre tots, per tant, jo he pensat dos temes que crec que poden ser interessants i a més en podriem treure força suc a l'hora de treballar-los, però també estic oberta a noves propostes.



En els comentaris podeu dir la vostra, és a dir votar per un dels dos temes proposats per mi, o proposar-ne algun de nou... quan hagiu comentat bastants pares i mares, portaré el debat a classe i els nens acabaran de decidir, us sembla bé?

24 comentaris:

  1. A mi em sembla perfecte!👌👏👏
    I dels 2 temes proposats, personalment trïo la prehistoria! :)

    ResponElimina
  2. Molt bé Olga!! 👍🏻👍🏻
    A mi em sembla que els hi agradara mes EGIPTE, en Lluc ho relaciona amb la pelicula de Tadeo Jones 😃

    ResponElimina
  3. Muy bien Olga! Nosotros votamos Egipto! :)

    ResponElimina
  4. Que guayyyy!!! Doncs tots dos temes m'agraden molt, però voto per Egipte 👌🏻

    ResponElimina
  5. La prehistòria amb l’Edat de pedra, com feien el foc, les diferents eines que feien servir per caçar..... Segur que els hi encantarà!!! 😉

    ResponElimina
  6. Els dos temes, son molt interessants!!! Però voto per Egipte..😉

    ResponElimina
  7. De moment guanya Egipte 4 a 2....quina emoció, seguiu votant, si voleu pare i mare per separat, cap problema, jajaja.

    ResponElimina
  8. Hola, la Jana crec que li agradará la prehistoria! Li agraden els picapiedras! Els dos temes moooolt xulos.

    ResponElimina
  9. Qualsevol dels dos temes està super bé! Voto per prehistòria. Però em sembla genial q ho acabin de decidir ells mateixos.👍

    ResponElimina
  10. Hola, dos temes molt ben pensats. Jo em decanto més per la Prehistòria. A veure que elegeixen ells !!!!

    ResponElimina
  11. Al Martí crec q li agradarà més prehistoria! Però aquests nens ens sorprenen constantement i potser prefereix Egipte...jajaja

    ResponElimina
  12. M'agraden molt tots dos, però em decanto més per la prehistòria!

    ResponElimina
  13. Son dos muy intensos y lindos pero me gusta más el de prehistoria..

    ResponElimina
  14. Uau!!!! Prehistòria 8, Egipte 4!!!! La cosa es posa interessant!!!! ;)

    ResponElimina
  15. En Roc vota per Egipte, pq li agraden les piràmides i els jeroglífics . Jo voto per la prehistòria pq era una aventura diària, vivint en coves, fent el foc, la caça, etc. 🔥🔥🐾🐾🍖🍗

    ResponElimina
  16. Prehistoria, els nens disfrutarán aprenent com es feía abans el foc, com es feíen les eines, com caçavant...

    ResponElimina
  17. Quins temes més potents! Si penso en la Jana segur que li agrada més Egipte perquè van inventar el maquillatge...i gràcies al papir ara passa hores pintant i dibuixant 😅

    ResponElimina
  18. Sembla que la cosa es decanta.... Prehistòria 11, Egipte 6, clar que encara n'hem de parlar a classe amb els nens.... a veure, a veure, moltes gràcies per la vostra col.laboració i implicació, :*

    ResponElimina
  19. Hola olga. Els dos temas estan molt be, votem egipte.

    ResponElimina
  20. Tots 2 stan genials! Votem prehistoria!!

    ResponElimina
  21. Hola feliz año a todos nosotros votamos Egipto pero los dos nos parecen bien así que el que sea nos parecerá genial igual jaja

    ResponElimina
  22. Hola! La misteriosa Egipte amb les seves piràmides i totes les activitats que vàren desenvolupar pot estar molt bé!

    ResponElimina
  23. Avui he parlat amb els pares de la Nora, tots dos voten la Prehistòria....

    ResponElimina