AMBIENTS D'EXPERIMENTACIÓ
En aquest ambient es pretén estimular el coneixement sensorial i perceptiu de cada infant, i provocar una actitud investigadora davant del món que afavoreixi fer-se preguntes, formular-se hipòtesis, buscar estratègies i donar respostes. És un espai per observar, manipular, experimentar, investigar i fer-se.
Les accions que es donen en aquest espai van lligades a uns processos que ajuden al desenvolupament intern de cada infant: omplir, buidar, escampar, recollir, separar, apilonar, ajuntar, treure... Manipulant i experimentant amb els diferents materials i objectes els infants aprenen a fer observacions que els ajuden a posar en pràctica diferents activitats intel·lectuals: classificar, relacionar, ordenar, analitzar, interpretar... Amb aquesta activitat cognitiva s'afavoreix el desenvolupament del seu pensament i, de mica en mica, avançar del simple coneixement físic dels objectes i materials cap a l'abstracció del pensament científic-creatiu.
GRUP 1
GRUP 2
GRUP 3
GRUP 4
AMBIENTS ARTÍSTICS I CREATIUS
L’ambient
artístic és un espai en el qual els infants tenen l’oportunitat de descobrir,
experimentar, manipular, sentir, imaginar, gaudir, expressar, crear,…
mitjançant una gran varietat de materials, tècniques, destreses, habilitats… on
desenvolupar les seves capacitats expressives, representatives i artístiques.
Expressar el que senten, es deixen anar sense que ningú pugui jutjar el
resultat final de la seva obra d’art. Tècniques:
estampació, collage, pintura, dibuix, modelatge...
GRUP 1
GRUP 2
GRUP 3
GRUP 4
Uau!!! Quina manera més maca i divertida d'aprendre!!
ResponEliminaQuina passada!!!!fent les coses és com s'aprén!
ResponEliminaMooolt bé! Això si que és art creatiu!!! 👏🏼👏🏼👏🏼☺️
ResponEliminaMolt bé !! Aprenent de manera molt divertida !! 😊
ResponEliminaMolt bé !! Aprenent de manera molt divertida !! 😊
ResponElimina