dimarts, 20 de juny del 2017

REGALS QUE ENAMOREN

Quina grata sorpresa, no solament em sento afortunada per tenir la millor feina del món, sinó que a més les famílies m'ho agraïu d'aquesta manera. No tinc paraules per expressar la meva gratitud.
Us estimo molt a tots, als alumnes, evidentment, amb qui he passat moments entranyables al llarg del curs, però també a les famílies, perquè em feu sentir super estimada!!! Un petó molt gran també pels qui no hi heu pogut estar!!!
M'alero de seguir un any més amb tots vosaltres!!!
Dijous a la nit al sopar de P3 ho celebrem!!!


13 comentaris:

  1. Mil gràcies a tuuuuu!!!!👏👏😘😘😘

    ResponElimina
  2. Olga, avui la Roser i jo no hi hem pogut ser, però igualment volem agrair-t'he tot el teu esforç i el carinyo que els hi has donat als petits, una forta abraçada !!

    ResponElimina
  3. Que be que t'hagi agradat!! 👏🏼👏🏼👏🏼 Gràcies a tu per tot! 😘😘

    ResponElimina
  4. Gracias a ti Olga, por ser tan amable con nuestros peques. Um beso muy grande y el año q viene más!!!😘😘

    ResponElimina
  5. Olga, t'ho mereixes!!! Els nens i pares estem encantats amb tú.... 😘

    ResponElimina
  6. Gracies x tot Olga!!! 😘
    Estem super contents de tenir aquesta tutora tant guay!!! T'ho mereixes!
    El dijous ho celebrem🍾🍾🍾🎉🎉

    ResponElimina
  7. Gràcies a tu Olga!!! Els peques t'estimen moltíssim però nosaltres tb!! Encantats de seguir un any més amb tu!!👏👏😘😘

    ResponElimina
  8. Los ojos son el espejo del alma y tu te ves una persona sincera que ama a los niños y te mereces muchas cosas,que Dios te siga dando muchas bendiciones.

    ResponElimina
  9. Ens alegra que t'hagi agradat!🎁 I estem encantats de continuar tenint-te com a mestre dels nostres nens! 😄Molt Bones vacances! 🐬🐠💐🏝Ens veiem al setembre!!! 🥂😉😘

    ResponElimina
  10. Es nota que t´encanta la teva feina i que ets una súper professional! Moltes gràcies per tota la teva dedicació envers els peques durant aquest curs! Tots estem molt contents!

    ResponElimina